نوشته شده توسط : niksms

ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش های اصلی فروش، تبلیغات است و طبق آمار کارشناسان بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی، پیامک تبلیغاتی بهترین و پربازده ترین نوع بازاریابی و تبلیغ است. میزان بازدهی پیامک تبلیغاتی به عواملی از جمله نگارش متن تاثیرگذار، ارسال پیام در زمان مناسب و تکرار به حد آشنایی و دیده شدن پیام و تبلیغات شما تاثیر دارد. اما یکی از روش های موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی این است که در بخش انتهایی متن پیامک تبلیغاتی خود گزینه ای را برای ارتباط بیشتر مخاطب با خودتان قرار دهید تا خواننده پیام، برای کسب اطلاعات بیشتر دوباره به سمت شما رجوع کند. همان طور که در مقالات قبلی اشاره کردیم متن پیامک تبلیغاتی از سه بخش ابتدایی، متن اصلی و بخش انتهایی یا همان آدرس دهی تشکیل شده است. در قسمت آخر می توان روش هایی بکار برد تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر این امکان را داشته باشد که به راحتی به شما دسترسی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی , بازدهی پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

4 اصل مهم درتدوین پیامک تبلیغاتی
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمام توان خود را برای تبلیغ گذاشته اید ولی نتیجه ای که مورد انتظار است را دریافت نکرده اید. اما واقعا علت چیست؟ باید دنبال دلایل و علل این موضوع بود، شاید یکی از دلایل روش تبلیغاتی است که انتخاب کردیده و نامتناسب بودن آن نسبت به هدف شماست و یا ابزار نامناسبی است که برای این منظور انتخاب کرده اید و یا عدم آگاهی بر مسئله روانشناسی تبلیغات و… است. 



:: برچسب‌ها: 4 اصل مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی , تدوین پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال پیامک یکی از موثرترین روش های ارسال مفهوم و منظور به مخاطب می باشد و اثرگذاری بالایی بر مخاطب دارد و از جنبه های مالی بسیار با صرفه تر از تماس های تلفنی است این روش باعث می گردد فرد در هر زمانی که می خواهد صحبت و پیغام خود را به مخاطب برساند و مقدار هزینه ای که برای یک پیامک یا همان اس ام اس ارسال می شود بسیار پایین تر شده و از نظر مقدار هزینه ای پایین تر تمایل افراد به برقراری ارتباط با پیامک بیشتر شده است.

اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه

 



:: برچسب‌ها: اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه , پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

کسانی که پنل اس ام اس دارند و تنظیم کننده پیام های تبلیغاتی می باشند باید به نکاتی توجه کرده تا اس ام اس تبلیغاتی و پیام آن ها مورد توجه قرار گیرد. از جمله زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتیباعث کاهش راندمان خواننده خواهد شد زمان خواب و استراحت افراد بسیار مهم است و افراد تمایلی به خواندن پیام های تبلیغاتی را نخواهند داشت بنابراین بهترین زمان ارسال پیام تبلیغاتی می تواند در بازه زمانی صبح و بعد از ظهر باشد. ارسال مکرر پیام تبلیغاتی باعث کاهش خوانده شدن از طرف مخاطب می گردد و بی میلی در خوانده شدن اس ام اس از طرف گیرندگان باعث کاهش کارایی تبلیغ خواهد شد بنابراین سعی کنید تعداد ارسال پیامک تبلیغاتی را کم کنید و وقتی که می خواهید تبلیغ کنید حتی چناچه دارای متن های غیر مشابه می باشید از تکرار آن خود داری کنید باید بدانید تکرار باعث دلزدگی شده هر چقدر هم متن جذاب و خوبی را ارائه کرده باشید ولی بازخورد خوبی به دست نمی آورید و این تبلیغ مکرر به معنای بی بها بودن ارائه خدمات و یا معرفی محصول محسوب می گردد اشتباهی که خیلی از فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات مرتکب آن می شوند و صرفا متحمل هزینه ارسال اس ام اس به افراد زیادی خواهند شد.

پیامک های تبلیغاتی و نکات ضروری در ارسال اس ام اس

 



:: برچسب‌ها: پیامک های تبلیغاتی , نکات ضروری در ارسال اس ام اس , ارسال اس ام اس , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

از جمله شیوه های رایج ارسال پیامک می توان به ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت و هم چنین ارسال از طریق مودمgsm اشاره نمود. هر دو این روش توانایی ارسال پیامک انبوه را دارند اما تفاوت اصلی و تمایز این دو روش نسبت به یکدیگر چیست؟ ارسال پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس دارای سرعت بیشتر و با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. در روش gsm پیامک از طریق مودم به نزدیک ترین دکل مخابراتی برخورد می کند پس از دریافت پیام به آنتن اول، حال پیامک شما بین آنتن های مخابراتی فرستاده شده و در نهایت به شکل سرور مخابرات ( اس ام اس سنتر مخابرات) و در نهایت پیامک ها توسط سرور به سمت مخابرات مسیردهی می شوند. از جمله معایب این روش مسیر سخت افزاری و ارسال های پی در پی می باشد به خصوص این روش زمانی که به شکل ارسال اس ام اس انبوه می باشد بیشتر نمود پیدا می کند زیرا ممکن است آنتن های هر بخش تا رسیدن به سرور مرکزی دچار ترافیک شده و بخش عمده ای پیام ها در بین راه بماند و باعث گردد پیام شما ناقص به دست مخاطب ارسال شود و یا این که با تاخیر زمانی زیادی به دست مخاطب برسد. اما در ارسال پیام از طریق اینترنت پیامک های شما به طور مستقیم توسط سرور ها دریافت و ارسال می شود.

پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm , پنل اس ام اس , مودم gsm , سامانه ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا ایجاد حس خرید در مخاطب می گردد، به نوعی که مخاطب را به شکل سحرانگیزی تحت تاثیر قرار داده و سبب روی آوردن و خرید از سمت او حتی در صورت عدم نیاز می گردد زیرا در صورت خرید نکردن یک نوع حس گناه به دلیل از دست دادن موقعیت خوب خرید کردن با توجه به تخفیف و یا قیمت گذاری ویا ویژگی های خاص آن محصول می گردد و یا یک خلا در نداشتن آن وسیله در او ایجاد می شود که تمام این حس را شما با اطلاع رسانی در پیامک تبلیغاتی خود در او ایجاد نموده اید. یکی از روش های مهم بازاریابی استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد. اما چگونه روش پیامک تبلیغاتی می تواند به کمک فروش بیاید؟

ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی

    پیامک تبلیغاتی و روش های فروش



:: برچسب‌ها: خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس , اس ام اس تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها به ارسال یک اس ام اس منتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاه می باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتی را ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

    هدفگذاری و تدارک برنامه در پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب , پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها به ارسال یک اس ام اس منتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاه می باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتی را ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

    هدفگذاری و تدارک برنامه در پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب , پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

از جمله موارد مهمی که قبل از خرید سامانه ارسال پیام کوتاه باید در نظر گرفت این است که سامانه قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه از طریق پروتکل های رایج مانند http و همین طور xml وdll پشتیبانی می کند یا نه، این بخش ها از جمله متداول ترین پروتکل ها می باشند و به شکل عمومی افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. از جمله بخش های دیگری که قبل از خرید شرکت های ارائه دهندگان سامانه ارسال پیام کوتاه باید جویا بود نحوه دریافت علاوه بر ارسال پیام کوتاه می باشد برخی پنل های ارسال پیام کوتاه این توانایی را ندارند و فقط توانایی ارسال پیام کوتاه را شامل می شوند و توان دریافت پیامک را ندارند. بخش دریافت پیامک به دلیل این که از نظر فنی مشکل است روی همه پنل های اس ام اس وجود ندارد چناچه شما نیاز به سیستم دوطرفه (ارسال و دریافت پیامک) دارید این حالت را قبل از خرید جویا شوید.

نکات مهم استفاده از خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه

 

   



:: برچسب‌ها: خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

تاریخچه ارسال پیام کوتاه به سال 1992 در کشور انگلستان برمی گردد و ورود آن به ایران در سال 1381می رسد. این سیستم نوع جدیدی از ارتباط بین افراد بود که خیلی زود در بین مردم ایران محبوبیت پیدا کرد و استقبال مردم در ایران برای استفاده از بخش ارتباطی به حدی رسید که حتی از کشور انگلستان به عنوان محل ابداع این روش، را پشت سرگذاشت و کاربران ایرانی تقریبا با مقدار ده برابری نسبت به این کشور به استفاده از پیام کوتاه روی آوردند. بنابراین این حد اشتیاق باعث می شود در مورد این بخش ارتباطی بیشتر سرمایه گذاری کرد و استفاده های مفید هم چون بازاریابی پیامکی یا همان پیامک تبلیغاتی را در آن گسترش داد. امروزه به علت استفاده عام از موبایل این روش یکی از راه های استاندارد جهت اطلاع رسانی نیز محسوب می شود و بسیاری از آگاه سازی، اطلاع رسانی های رسمی نیز با این روش اجرا می گردد.

استفاده از پیامک تبلیغاتی و دسترسی عام

 

    



:: برچسب‌ها: استفاده از پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , اس ام اس تبلیغاتی , پنل اس ام اس , اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()