نوشته شده توسط : niksms

خط به خط، ثانیه به ثانیه

سیستم خودکار گزارش دهی فعالیت های بازاریابی شما به گونه ای تنظیم شده است که به صورت دقیق و لحظه ای تمام تراکنش های انجام شده ای که شما بابت آن سود کسب می کنید را لیست کرده و جدای نشان دادن مبلغ سود شما، مبلغ تراکنش انجام شده و جمع حساب شما به صورت لحظه ای را گزارش می کند.

 earningReport

 

مزیت های بازاریابی و کسب سود در یک نگاه
ثبت تمام رکورد های برداشت و یا واریز به سود حساب بازاریابی به صورت لحظه ای. مشخص کردن سود جمع شده شما از فعالیت های بازاریابی به صورت جداگانه. امکان جستجو در بازه های مختلف زمانی و یا حتی بر اساس نوع تراکنش. امکان بررسی تک تک سود های کسب شده و تراکنش مرتبط با آن. امکان گرفتن خروجی چاپی و یا اکسلی از لیست گزارشات.

 

 

منبع: گزارشات کسب سود بازاریابی



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , کسب سود با پیام کوتاه , ارسال اس ام اس , گزارشات کسب سود بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

تسویه حساب آسان و سریع

تمام کاربران نیک اس ام اس به راحتی می توانند مبالغ جمع شده از سود بازاریابی خود را چه به صورت نقدی و چه به صورت اعتباری استفاده کنند، این امکان به کاربران داده شده است تا با فعالیت منظم خود و رسیدن به اهداف سبک بازاریابی، به راحتی سود حاصل این کار را به صورت نقدی برداشت نمایند یا بدون هیچ قید و شرطی از آن به عنوان اعتبار در ارسال های خود استفاده کنند.

مزیت های دریافت آسان سود بازاریابی از پنل اس ام اس
امکان تسویه حساب نقدی به صورت ماهیانه. امکان استفاده از سود بازاریابی در تمام صورتحساب های مشترک به جای پول نقد. ایجاد فرصت بازاریابی برای کاربران تا بتوانند به هدف های بازاریابی خود برسند. گزارش هوشمند و خودکار وضعیت بازاریابی کاربر، با امکان نمایش جزئیات کار او.

benefit

منبع: دریافت سود از پنل اس ام اس



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس, پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , دریافت سود از پنل پیامک , ارسال اس ام اس , دریافت سود از پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

شفافیت بازاریابی نیک اس ام اس

لیست کامل مشتریانی که توسط فعالیت های بازاریابی شما جذب شده اند به صورت لحظه ای برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند آمار دقیق فعالیت های خود را به صورت خودکار مشاهده نمایند، این امکان به کاربران این قابلیت را می دهد تا از روند بازاریابی خود و نتیجه فعالیت های انجام شده در لحظه آگاه شده تا بهترین ابزار تبلیغاتی خود را شناسایی و سود خود را افزایش دهند.

attractedUser

مزیت همکاری بلند مدت بازاریابان با نیک اس ام اس
امکان بررسی فعالیت های انجام شده و سود حاصل از آن برای هر کدام از اعضا. امکان بررسی نحوه عضویت افراد به تفکیک روش های بازاریابی استفاده شده. معرفی روش های بازاریابی موثر تر برای شما برای ادامه فعالیت های بازاریابی. حفظ حریم خصوصی کاربران عضو شده و عدم نمایش شماره کامل به بازاریاب.

منبع: مشترکین جذب شده بازاریابی



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , مشترکین پیام کوتاه , ارسال اس ام اس , مشترکین جذب شده بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

سود بی دغدغه بازاریاب ها

با توجه به اهمیت تبلیغات در دنیای امروز و خود به خود شدن فرآیند آن در زمان رضایت مشتری از محصول، که به آن تبلیغات دهان به دهان نیز گفته می شود، نیک اس ام اس تصمیم گرفته است تا به کاربرانی که به این شرکت افتخار داده و او را به افراد و گروه های دیگر معرفی می کنند، مزیت شراکت در سود خود را ارائه کند، برای این کار روش های مختلفی پیش بینی شده است ولی همه این روش ها یک هدف مشترک دارند و آن این است که حتی یک تلاش کوچک مشتری برای ترویج این کسب و کار نادیده گرفته نشود.

 

 marketingService

مزیت های بازاریابی برای افراد علاقمند به سود آوری
روش های هوشمند و متنوع برای جذب مشتری. سیستم های هوشمند شناسایی مشترکین معرفی شده بازاریابان در زمان ثبت نامشان امکان ارسال تبلیغات انبوه، منطقه ای و هوشمند چه از طریق پیامک و چه از طریق ایمیل. سیستم بازاریابی بدون محدودیت از نظر تعداد اعضا و یا فعالیت کاربران زیر مجموعه.

 

منبع: کسب سود بازاریابی نیک اس ام اس



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , بازاریابی با پیام کوتاه , ارسال اس ام اس , سرویس کسب سود ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ایجاد رقابت توسط مسابقه پیامکی

امکان طرح مسابقه برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند با پرسش یک سوال از مخاطبین خود، در رابطه با کسب و کار کاربر و یا حتی با مفهومی متفاوت، رقابتی را بین این افراد ایجاد کنند. امکانات وسیعی مانند قرعه کشی اتوماتیک و دستی و بسیاری از قابلیت های دیگر نیز در این قسمت فراهم آمده است.

competition-philosophie

ترغیب مخاطبان با پیامک

یکی از روش های ایجاد اشتیاق در مخاطبان، طرح یک مسابقه بین آنها است. از اهداف اصلی شرکت در مسابقه، می توان به افزایش اطلاعات عمومی مخاطبین، کسب دانش تخصصی در زمینه کسب و کار شما و حتی اهداف انگیزشی مانند به دست آوردن جایزه اشاره کرد. برای این کار تنها کافی است سوال مسابقه و گزینه های آن را مشخص و اقدام به ثبت آن در سامانه نمایید.

 

منبع: راه اندازی مسابقه توسط پیامک



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , مسابقه پیامکی , ارسال اس ام اس , راه اندازی مسابقه با ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

دفترچه تلفن جهت ارسال های خودکار پیامک

این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند تمامی شماره های ارسالی را در سیستم خود ذخیره داشته باشند و با مراجعه به بخش دفترچه تلفن در سامانه، به ویرایش، تکمیل و دسته بندی آنها بپردازند. امکانات متعددی برای اضافه کردن شماره به دفترچه تعبیه شده است تا این کار را برای کاربران بسیار ساده، سریع و دقیق و این امکان را بسیار کاربردی کند.

 contact-philosophie

ایجاد تنوع در پیامک های شما

با توجه به اهمیت تفکیک مخاطبین، به منظور جدا کردن نحوه اطلاع رسانی به آنها، این قابلیت برای کاربران وب سایت فراهم شده است که بدون اتلاف وقت و با سرعت بالایی شماره های خود را در قالب دسته بندی های متفاوت در سیستم وارد کنند و در هر زمان که مایل بودند به صورت جداگانه اقدام به ارسال گروهی به آنها کنند. برای این کار تنها کافی است لیست این افراد را از هر طریق که مایل هستید وارد سیستم کنید. سیستم هوشمند دفترچه تلفن، این قابلیت را نیز دارد که شماره های ارسالی شما را به صورت خودکار برای شما ثبت و نگهداری کند.

 

منبع: دفترچه تلفن پیشرفته



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , دفترچه تلفن پیشرفته , ارسال اس ام اس , ذخیره شماره تلفن ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال پیشرفته پیامک با فرمول

ارسال پیشرفته از فایل اکسل یک ارسال اس ام اس گروهی هوشمند است که به شما این قابلیت را می دهد تا یک ساختار متنی مشخص را با امکان جانمایی اطلاعات خاص هر فرد، به شماره مشخص شده در ردیف اطلاعات خود آن فرد، ارسال کنید. این قابلیت به این صورت عمل می کند که ابتدا متنی را به شکل ترکیب پیام متنی ثابت و فرمول (نام ستون های درون اکسل) در میان آن، پیکر بندی می کنید، سپس با مشخص کردن ردیف شماره تلفن در فایل اکسل، می توانید این پیامک متغیر را به شماره افراد مختلف ارسال کنید. برای مثال ستون جنسیت و نام و نام خانوادگی را از درون اکسل به درون متن خود وارد کنید، سیستم به صورت خودکار پیام تبریک شما را برای هر شماره ارسال ولی در متن هر اس ام اس، مشخصات فرد صاحب شماره تماس انتخاب شده را قرار می دهد.

advanceExcel-philosophie

صرفه جویی در زمان ارسال پیامک

برای ارسال متن به تعداد کثیری از افراد، نیازمند صرف زمان زیادی برای ساختن تک تک پیامک های مورد نظر خود هستید، با استفاده از این روش می توانید بدون نیاز به صرف این زمان، آن هم تنها با یکبار ساختن الگوی متن مورد نظر خود، پیامک خود را به صورت خودکار ارسال کنید. 
به این شکل که، با معرفی لیست مخاطبین خود به سیستم (در قالب فایل اکسل) می توانید متن مورد نظر خود را بر اساس ستون های موجود در فایل خود فرمول بندی کرده و با زدن دکمه ارسال، آن را برای تمام افراد درون دیتابیس خود با جانمایی مشخصات خاص آنها در متن هر اس ام اس، ارسال کنید

 

منبع :  ارسال پیشرفته پیامک از فایل اکسل



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک از فایل اکسل , ارسال اس ام اس , ارسال پیشرفته پیامک از فایل اکسل ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

همه پرسی با پیامک

امکان بررسی نظر کاربران در کمترین زمان ممکن، از طریق امکان ارزان قمیت ارسال اس ام اس فراهم شده تا کاربران بتوانند نقطه نظر مخاطبین خود را در زمینه سوالی که مطرح می کنند دریافت و با یکدیگر مقایسه کنند. این امکان برای پرسش یک سوال با جواب های مشخص قابل استفاده است.

smsPoll-philosophie

کسب نظر مخاطب با پیامک

امروزه با افزایش رقابت بین کسب و کارها، اطلاع داشتن و بهره گیری از نظرات متفاوت مخاطبین، می تواند بسیار موثر و کارا باشد. از این رو، استفاده از این قابلیت در تصمیم گیری هایمان، نتایج بسیار مثبتی در پی خواهد داشت. از طرفی اطلاع پیدا کردن از میزان مخاطبین فعال و پیرو کسب و کارمان، تاثیر زیادی در نحوه فعالیت شرکت خواهد داشت. این قابلیت بدین منظور طراحی شده است تا به کاربران خود امکان ارتباطی دوطرفه را ارائه کند.

 

منبع: نظرسنجی با پیامک



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , پیامک نظر سنجی , ارسال اس ام اس , ارسال پیامک نظر سنجی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال پیامک در مناسبت های شخصی

امکان ارسال متون دلخواه به مخاطبین مورد نظر در مناسبت های متفاوت برای کاربران در قسمت ارسال مناسبت های تقویمی فراهم شده است، ولی اگر مناسبت های شما ماهیتی خارج از مناسبت های عمومی دارد، مثلا می خواهید تاریخ تولد کارکنان خود را به صورت خودکار تبریک بگویید، امکان ارسال در رویدادها برای شما و برای انجام دقیق، سریع و خودکار این نوع مناسبت های شخصی یا سازمانی طراحی شده است.

sendInEvent-philosophie

ارسال پیامک در مناسبت های شخصی

امکان ارسال متون دلخواه به مخاطبین مورد نظر در مناسبت های متفاوت برای کاربران در قسمت ارسال مناسبت های تقویمی فراهم شده است، ولی اگر مناسبت های شما ماهیتی خارج از مناسبت های عمومی دارد، مثلا می خواهید تاریخ تولد کارکنان خود را به صورت خودکار تبریک بگویید، امکان ارسال در رویدادها برای شما و برای انجام دقیق، سریع و خودکار این نوع مناسبت های شخصی یا سازمانی طراحی شده است.

 

منبع: ارسال پیامک در رویدادها



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک در مناسبت های شخصی , ارسال اس ام اس , ارسال پیامک در رویدادها ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال پیامک مناسبتی

امکان ارسال متون دلخواه به مخاطبین مورد نظر در مناسبت های متفاوت برای کاربران فراهم شده است که در تاریخ های مورد نظرشان به مخاطبین خاص خود پیامک ارسال کرده و این تصویر را در ذهن مخاطبینشان ایجاد کنند که همیشه به یاد آنها هستند. با توجه به امکانات مختلف در این قسمت، شما حتی قادر خواهید بود با اضافه کردن شرح خاص تاریخ های مهم مد نظر خود بر روی تقویم سیستم، اقدام به شخصی سازی آن نیز بفرمایید.

sendbycalendar-philosophie

تسهیل یادآوری رویدادها با پیامک

با توجه به اهمیت رویدادهای مهم کشور برای گروه های مختلف جامعه، به خصوص مخاطبین خاص هر کسب و کار و احتمال فراموش شدن این مناسبت ها که باعث وارد شدن تأثیر منفی در ارتباط بین آنها و مخاطبینشان می شود. وجود یک مکانیزم یادآوری کننده برای مشتریان بسیار مفید می باشد. برای رسیدن به این مهم، این امکان برای کاربران طراحی شده است تا با بررسی تقویم به صورت روزانه از رویدادها و مناسبت های مهم داخلی و خارجی مطلع گردند.

منبع: ارسال پیامک در مناسبت های تقویمی



:: برچسب‌ها: نل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک مناسبتی , ارسال اس ام اس , ارسال پیامک مناسبت های تقویمی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال اس ام اس در دوره های مشخص

با استفاده از این امکان شما می توانید یک پیامک را به دفعات مشخص به یک یا چند مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید. سیستم به صورت خودکار ارسال ها را به میزان تعیین شده از سوی شما تکرار می کند. جهت جلوگیری از اتلاف وقت در ارسال متن های تکراری در تاریخ های مشخص، امکانی برای ارسال خودکار این پیام ها طراحی شده است. این قابلیت برای کاربران فراهم شده است تا یک متن مشخص را به دفعات مشخص برای مخاطبین مورد نظر خود و در دوره های زمانی تعیین شده، ارسال کنند. تعداد  زمانی در هنگام افزودن یک ارسال دوره ای قابل انتخاب بوده و در هر زمان که کاربر مایل باشد، قابلیت ویرایش یا لغو را دارند.

periodicsend-philosophie

 

تسهیل ارسال های تکراری اس ام اس

با توجه به اهمیت زمان در دنیای امروز، تمامی افراد تلاش می کنند حتی الامکان از انجام دادن کارهای تکراری پرهیز کنند. به این منظور، شما نیز می توانید از قابلیت ارسال دوره ای جهت فرستادن پیام های مکرر که برای تسهیل فرآیند یادآوری به مخاطبین تنظیم شده است، بهره مند شوید. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا لیستی از رویدادهای تکرار شونده را ایجاد و مدیریت کنند، سیستم به صورت خودکار بر اساس تعریف های انجام شده توسط شما، ارسال ها را انجام داده و کار شما را تسهیل می کند.

 

منبع: ارسال دوره ای اس ام اس



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال دوره ای پیام کوتاه , ارسال اس ام اس , ارسال دوره ای اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال انبوه پیام کوتاه به وایبر

با استفاده از این آپشن امکان ارسال انبوه پیام کوتاه و بسیار ارزان پیام خود را از طریق اینترنت به شماره های دلخواهتان خواهید داشت. با توجه به قوانین و مقررات ارتباطی کشور که ارسال عکس را از طریق اس ام اس، محدود می کند، ارسال وایبری می تواند مزایای ارسال تصویری را برای شما به ارمغان بیاورد.



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک وایبری , ارسال اس ام اس , ارسال پیام به وایبر ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

امکان ارسال متون متفاوت به مخاطبین مختلف تنها با یک بار زدن دکمه ارسال، این امکان این مزیت را فراهم می کند تا با مستند کردن محتویات مورد نظر خود و مشخص کردن شماره مخاطب هر محتوا به صورت جداگانه، اقدام به ارسال گروهی اس ام اس ولی با متون متفاوت کنید.

صرفه جویی در زمان ارسال پیام کوتاه

برای مدیریت زمان در ارسال های تکی خود به شماره های زیاد و با متون مختلف، می توانید از این آپشن استفاده کنید. تنها کافی است لیست مخاطبین و متون مورد نظر را آماده کرده و با کمک این آپشن اقدام به ارسال همزمان آن ها کنید. این امکان این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید با تنظیم کل پیام های خود در یک صفحه (با شماره ها و پیام های متفاوت)، با یک بار زدن دکمه ارسال تمامی آنها را به دست مخاطبین خود برسانید.

peertopeer-philosophie

منبع: ارسال متفاوت پیام کوتاه ولی همزمان



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک وایبری , ارسال نظیر به نظیر اس ام اس , ارسال نظیر به نظیر پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال فرا مرزی پیامک

با استفاده از این قابلیت، شما می توانید تمام امکانات ارسال تکی یا گروهی موجود در سیستم را برای ارسال به شماره های خارج از کشور استفاده کنید. برای ارسال پیامک های خود به کشور مورد نظرتان، تنها کافیست شماره کامل آن را به همراه کد کشور، در لیست شماره های ارسالی و در کنار شماره های عادی، قرار داده تا با زدن دکمه ارسال، تمامی مخاطبان درون مرزی و برون مرزی شما، به صورت همزمان از پیام شما مطلع شوند.

internationalSend-philosophie



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک , ارسال اس ام اس , ارسال بین المللی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال هدفمند پیام کوتاه

اگر پیام کوتاه شما را گیرندگانی دریافت کنند که در منطقه تحت پوشش شما نیستند (یا در منطقه ای قرار دارند که شما نمی توانید به آنها خدمت رسانی کنید)، شما متحمل هزینه ای شده اید که هیچ فایده ای برای شما ندارد. باید توجه داشته باشید که هدف گیری در ارسال پیام های منطقه ای بسیار اهمیت دارد، سرویس ارسال منطقه ای با امکانات فراوانی چون انتخاب کد پستی، انتخاب از روی نقشه، انتخاب مراکز شهری و استانی و پیش شماره و امکاناتی از این دسته، این کار را ساده کرده و به شما این امکان را می دهد تا پیامک را به صورت انبوه و تنها به مناطق انتخابی خودتان ارسال کنید. در نتیجه پیام کوتاه ارسالی شما موثرتر واقع شده، نرخ پاسخ از سوی گیرنده پیامتان (نسبت به حجم پیام ارسالی) افزایش می یابد و ر عین حال میزان ترافیک ارسال پیامک شما نیز پایین آمده که هزینه کمتری را برای شما در بر خواهد داشتد.

 sendbyzone-philosophie


:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , ارسال منطقه ای پیام کوتاه , ارسال پیامک , ارسال اس ام اس , ارسال منطقه ای اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ارسال ساده پیامک به مخاطبین

کاربر از طریق امکان ارسال پیامک می تواند به شماره های مورد نظر خود چه به صورت تکی و چه به صورت گروهی، اس ام اس ارسال کند. برای این کار تنها کافیست از طریق شماره عمومی نیک اس ام اس و یا از طریق شماره اختصاصی (که امکان خرید آن در داخل پنل فراهم شده است)، اقدام به نگارش متن پیام کوتاه کرده و با مشخص کردن لیست شماره های مخاطبین خود، ارسال همزمان اس ام اس را از طریق سیستم انجام دهد. این امکان نیز برای کاربران فراهم شده است تا از برچسب های تصویری مانند لبخند، تعجب، چشمک و مانند آنها، در میان متن اس ام اس خود استفاده کنند.

اطلاع رسانی عمومی با پیامکgroupsms-philosophie



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک , ارسال اس ام اس , ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

همیشه و همه جا شنوای نظرات ارزشمند شما هستیم. ما را با انتقادات خود، بی نقص تر، با پیشنهادات خود، موفق تر و با حمایت های خود دلگرمان سازید. تغییرات مد نظر خود و یا خدمتی را که مایل به استفاده از آن هستید و در لیست امکانات ما مشاهده نمی کنید از ما بخواهید و با اطمینان به وب سایت نیک اس ام اس برگردید تا از تغییرات جدید استخراج شده از نظرات خود استفاده کنید.

 

منبع: نظر کاربران نیک اس ام اس



:: برچسب‌ها: کاربران نیک اس ام اس , نیک اس ام اس , اس ام اس , پیام کوتاه , پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

همیشه و همه جا شنوای نظرات ارزشمند شما هستیم. ما را با انتقادات خود، بی نقص تر، با پیشنهادات خود، موفق تر و با حمایت های خود دلگرمان سازید. تغییرات مد نظر خود و یا خدمتی را که مایل به استفاده از آن هستید و در لیست امکانات ما مشاهده نمی کنید از ما بخواهید و با اطمینان به وب سایت نیک اس ام اس برگردید تا از تغییرات جدید استخراج شده از نظرات خود استفاده کنید.

 

منبع: نظر کاربران نیک اس ام اس



:: برچسب‌ها: کاربران نیک اس ام اس , نیک اس ام اس , اس ام اس , پیام کوتاه , پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

نیک اس ام اس

ایجاد شده است برای بهترین بودن

 

نیک اس ام اس با هدف کمک به رشد و سودآوری کسب و کارها و تسهیل ارتباط آنها با مخاطبینشان، فعالیت خود را با راه اندازی مرکز ارسال اس ام اس و ارسال پیام کوتاه انبوه در سال آغاز کرد. بی تردید، اولویت اول فکری و عملی مدیران این مجموعه، تأمین بستری متفاوت و متنوع با بهره گیری از برترین شاخص های جهانی، امنیت بالا و متناسب با سبک زندگی امروز مشتریان بوده است.

همواره در تلاشیم تا با ایجاد کانال های جدید ارتباطی برای مشتریانمان و پشتیبانی همه جانبه و یک به یک آنها، افتخار همکاری همیشگی شان را کسب کنیم. رضایت مشتریان، همراهی پیشگامان کسب و کار ایران و خرسندی کاربرانمان، انرژی پایان ناپذیر این مجموعه در حرکت رو به جلو است.

  •  سرویس متنوع ارتباطی
  • یک راهکار اتوماتیک و هوشمند
  • پوشش  درصدی مناطق ایران

منبع: درباره نیک اس ام اس



:: برچسب‌ها: نیک اس ام اس , شرکت نیک اس ام اس , شرکت ارسال اس ام اس , شرکت ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

برای سهولت در ارسال پیام کوتاه و ارسال اس ام اس گروهی با محتوای مشخص، شما می توانید از الگوهایی که برای مناسبت ها و رویدادهای مختلف تدوین شده است استفاده کنید. این الگوها در دسته بندی های متفاوت، این امکان را فراهم می آورند که با سرعت بالاتر، پیام خود را به مخاطب ارسال کنید. باید در نظر داشته باشید که این مجموعه، روزانه توسط نیک اس ام اس به روز رسانی می شود.

منبع: بانک اس ام اس و پیامک



:: برچسب‌ها: بانک اس ام اس , نیک اس ام اس , اس ام اس , پیام کوتاه , پیامک , بانک پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

پاسخ به 
سوالات شما

سوالاتی که توسط کاربران نیک اس ام اس به صورت مکرر پرسیده شده اند، جمع آوری شده که شاید با مطالعه آن ها، با سرعت بیشتری پاسخ مدنظر خود را بیابید. همچنین در صورتی که برای استفاده از امکانات وب سایت، سوالی در ذهن شما پیش آمده است، می توانید با کلیک بر روی دکمه " ثبت سوال " در پایین، آن را با کارشناس مربوطه مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را از طریق ایمیل ثبت شده، دریافت نمایید.

چرا در فرم ثبت نام این همه سوال پرسیده می شود؟
دلیل استعلام اصالت و ارسال کد امنیتی به شماره موبایل وارد شده چیست؟
اگر در مراحل ثبت نام، کد فعالسازی ارسال نشد و یا اشکالی در استعلام خط وارد شده وجود داشت از چه طریقی پیگیری کنم؟
مهم است که اطلاعات به فارسی تایپ شود یا به انگلیسی؟
به چه علت بهتر است که از شماره همراه اول برای ثبت نام استفاده کنم؟
منظور از رابط در فرم ثبت نام اشخاص حقوقی و سازمانی چیست؟
آیا پس از ثبت و فعالسازی پنل کاربری، امکان ویرایش اطلاعات وارد شده وجود دارد؟


:: برچسب‌ها: اس ام اس , پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , نحوه استفاده از پنل اس ام اس , ارسال پیام کوتاه انبوه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

استفاده از امکان دریافت پیامک و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، نیازمند خرید یک شماره اختصاصی است. این شماره پیام کوتاه به نام شما بوده و تنها به شما اختصاص دارد. به همین منظور با انتخاب و افزودن خط اختصاصی به پنل کاربریتان کسب و کارتان را متحول کنید.در زیر، انواع شماره ها، قیمت ها و مدارک لازم برای ثبت آنها را می توانید بررسی و اقدام به خرید شماره ی خاص خود بفرمایید.

 

منبع: تعرفه شماره های اختصاصی



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , تعرفه خطوط تلفن ثابت , تعرفه شماره اختصاصی , تلگرام , پیامک صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

برای ارسال پیامک خود در پنل اس ام اس، ابتدا می بایست اقدام به خرید اعتبار (شارژ تعدادی پیامک) کرده تا در هر زمان که مایل بودید و حداکثر به میزان شارژ باقیمانده خود در پنل پیامک اقدام به ارسال کنید. در زیر لیستی از دسته بندی های مختلف وجود دارد که با انتخاب هر کدام می توانید اقدام به خرید شارژ اولیه پیامک یا افزایش شارژ پیامک خود بفرمایید. دقت داشته باشید که با انتخاب بسته هایی با تعداد پیامک بالاتر، از قیمت مناسب تری برای ارسال خود بهره مند می شوید.

منبع: تعرفه های ارسال پیامک



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , تعرفه ارسال اس ام اس انبوه , تعرفه ارسال اس ام اس , هزینه ارسال پیامک انبوه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 | نظرات ()