نوشته شده توسط : niksms

ارسال پیامک یکی از موثرترین روش های ارسال مفهوم و منظور به مخاطب می باشد و اثرگذاری بالایی بر مخاطب دارد و از جنبه های مالی بسیار با صرفه تر از تماس های تلفنی است این روش باعث می گردد فرد در هر زمانی که می خواهد صحبت و پیغام خود را به مخاطب برساند و مقدار هزینه ای که برای یک پیامک یا همان اس ام اس ارسال می شود بسیار پایین تر شده و از نظر مقدار هزینه ای پایین تر تمایل افراد به برقراری ارتباط با پیامک بیشتر شده است.

اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه

 



:: برچسب‌ها: اطلاع رسانی به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه , پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

کسانی که پنل اس ام اس دارند و تنظیم کننده پیام های تبلیغاتی می باشند باید به نکاتی توجه کرده تا اس ام اس تبلیغاتی و پیام آن ها مورد توجه قرار گیرد. از جمله زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتیباعث کاهش راندمان خواننده خواهد شد زمان خواب و استراحت افراد بسیار مهم است و افراد تمایلی به خواندن پیام های تبلیغاتی را نخواهند داشت بنابراین بهترین زمان ارسال پیام تبلیغاتی می تواند در بازه زمانی صبح و بعد از ظهر باشد. ارسال مکرر پیام تبلیغاتی باعث کاهش خوانده شدن از طرف مخاطب می گردد و بی میلی در خوانده شدن اس ام اس از طرف گیرندگان باعث کاهش کارایی تبلیغ خواهد شد بنابراین سعی کنید تعداد ارسال پیامک تبلیغاتی را کم کنید و وقتی که می خواهید تبلیغ کنید حتی چناچه دارای متن های غیر مشابه می باشید از تکرار آن خود داری کنید باید بدانید تکرار باعث دلزدگی شده هر چقدر هم متن جذاب و خوبی را ارائه کرده باشید ولی بازخورد خوبی به دست نمی آورید و این تبلیغ مکرر به معنای بی بها بودن ارائه خدمات و یا معرفی محصول محسوب می گردد اشتباهی که خیلی از فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات مرتکب آن می شوند و صرفا متحمل هزینه ارسال اس ام اس به افراد زیادی خواهند شد.

پیامک های تبلیغاتی و نکات ضروری در ارسال اس ام اس

 



:: برچسب‌ها: پیامک های تبلیغاتی , نکات ضروری در ارسال اس ام اس , ارسال اس ام اس , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

از جمله شیوه های رایج ارسال پیامک می توان به ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت و هم چنین ارسال از طریق مودمgsm اشاره نمود. هر دو این روش توانایی ارسال پیامک انبوه را دارند اما تفاوت اصلی و تمایز این دو روش نسبت به یکدیگر چیست؟ ارسال پیام کوتاه از طریق پنل اس ام اس دارای سرعت بیشتر و با اطمینان بیشتری صورت می گیرد. در روش gsm پیامک از طریق مودم به نزدیک ترین دکل مخابراتی برخورد می کند پس از دریافت پیام به آنتن اول، حال پیامک شما بین آنتن های مخابراتی فرستاده شده و در نهایت به شکل سرور مخابرات ( اس ام اس سنتر مخابرات) و در نهایت پیامک ها توسط سرور به سمت مخابرات مسیردهی می شوند. از جمله معایب این روش مسیر سخت افزاری و ارسال های پی در پی می باشد به خصوص این روش زمانی که به شکل ارسال اس ام اس انبوه می باشد بیشتر نمود پیدا می کند زیرا ممکن است آنتن های هر بخش تا رسیدن به سرور مرکزی دچار ترافیک شده و بخش عمده ای پیام ها در بین راه بماند و باعث گردد پیام شما ناقص به دست مخاطب ارسال شود و یا این که با تاخیر زمانی زیادی به دست مخاطب برسد. اما در ارسال پیام از طریق اینترنت پیامک های شما به طور مستقیم توسط سرور ها دریافت و ارسال می شود.

پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس و تفاوت آن با مودم gsm , پنل اس ام اس , مودم gsm , سامانه ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

با توجه به بحث های متنوع کسب درآمد و فروش بیشتر و همچنین رقابتی شدن محصولات، روش های مختلفی جهت بازاریابی و فروش محصولات امروزه ایجاد شده است که باعث تلقین یا ایجاد حس خرید در مخاطب می گردد، به نوعی که مخاطب را به شکل سحرانگیزی تحت تاثیر قرار داده و سبب روی آوردن و خرید از سمت او حتی در صورت عدم نیاز می گردد زیرا در صورت خرید نکردن یک نوع حس گناه به دلیل از دست دادن موقعیت خوب خرید کردن با توجه به تخفیف و یا قیمت گذاری ویا ویژگی های خاص آن محصول می گردد و یا یک خلا در نداشتن آن وسیله در او ایجاد می شود که تمام این حس را شما با اطلاع رسانی در پیامک تبلیغاتی خود در او ایجاد نموده اید. یکی از روش های مهم بازاریابی استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد. اما چگونه روش پیامک تبلیغاتی می تواند به کمک فروش بیاید؟

ایجاد تکاپو جهت خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی

    پیامک تبلیغاتی و روش های فروش



:: برچسب‌ها: خرید به وسیله پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس , اس ام اس تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها به ارسال یک اس ام اس منتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاه می باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتی را ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

    هدفگذاری و تدارک برنامه در پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب , پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

بازاریابی پیامکی و استفاده از پیامک تبلیغاتی تنها به ارسال یک اس ام اس منتهی نمی شود. جهت ارسال پیامک تبلیغاتی اولین نیاز داشتن، یک شماره مخصوص به خود و یک سامانه و پنل ارسال پیام کوتاه می باشد به طوری که مشتریان شما را با آن شماره بشناسند و اطمینان آن ها به سمت شما جلب شود. هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ از جمله هدف گذاری مشخصی را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی باید مد نظر داشت. جهت افزایش میزان فروش کلی و یا فروش یک یا چند محصول پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده اید؟ جهت بازدید مشتریان پیامک تبلیغاتی را ارسال خواهید کرد؟ برای حضور پیدا کردن افراد در رویداد هایی که مد نظر است به ارسال پیامک تبلیغاتی می پردازید؟ این هدف گذاری باید از قبل تعیین شده باشد و تدراک قبلی آن سنجیده و ترتیب داده شده باشد.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب

    هدفگذاری و تدارک برنامه در پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی و بازاریابی مناسب , پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

از جمله موارد مهمی که قبل از خرید سامانه ارسال پیام کوتاه باید در نظر گرفت این است که سامانه قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه از طریق پروتکل های رایج مانند http و همین طور xml وdll پشتیبانی می کند یا نه، این بخش ها از جمله متداول ترین پروتکل ها می باشند و به شکل عمومی افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. از جمله بخش های دیگری که قبل از خرید شرکت های ارائه دهندگان سامانه ارسال پیام کوتاه باید جویا بود نحوه دریافت علاوه بر ارسال پیام کوتاه می باشد برخی پنل های ارسال پیام کوتاه این توانایی را ندارند و فقط توانایی ارسال پیام کوتاه را شامل می شوند و توان دریافت پیامک را ندارند. بخش دریافت پیامک به دلیل این که از نظر فنی مشکل است روی همه پنل های اس ام اس وجود ندارد چناچه شما نیاز به سیستم دوطرفه (ارسال و دریافت پیامک) دارید این حالت را قبل از خرید جویا شوید.

نکات مهم استفاده از خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه

 

   



:: برچسب‌ها: خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

تاریخچه ارسال پیام کوتاه به سال 1992 در کشور انگلستان برمی گردد و ورود آن به ایران در سال 1381می رسد. این سیستم نوع جدیدی از ارتباط بین افراد بود که خیلی زود در بین مردم ایران محبوبیت پیدا کرد و استقبال مردم در ایران برای استفاده از بخش ارتباطی به حدی رسید که حتی از کشور انگلستان به عنوان محل ابداع این روش، را پشت سرگذاشت و کاربران ایرانی تقریبا با مقدار ده برابری نسبت به این کشور به استفاده از پیام کوتاه روی آوردند. بنابراین این حد اشتیاق باعث می شود در مورد این بخش ارتباطی بیشتر سرمایه گذاری کرد و استفاده های مفید هم چون بازاریابی پیامکی یا همان پیامک تبلیغاتی را در آن گسترش داد. امروزه به علت استفاده عام از موبایل این روش یکی از راه های استاندارد جهت اطلاع رسانی نیز محسوب می شود و بسیاری از آگاه سازی، اطلاع رسانی های رسمی نیز با این روش اجرا می گردد.

استفاده از پیامک تبلیغاتی و دسترسی عام

 

    



:: برچسب‌ها: استفاده از پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , اس ام اس تبلیغاتی , پنل اس ام اس , اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

شرکت های حرفه ای بیشتر فعالیت های خود را به شکل دورکاری انجام می دهند و این گونه با مشتری در ارتباط می باشند. تماس تلفنی جهت یادآوری بسیاری از مسائل از جمله قرارملاقات ها و آخرین مهلت ها امکان دارد برای شرکت بسیار هزینه دربرداشته باشد و هم چنین زمان زیادی از این طریق صرف شود. ایمیل شاید کارایی بیشتری داشته باشد اما این امکان این هست که پیام شما در زمان مورد نظر توسط مشتری دیده نشود و یا این که همه مشتریان دسترسی به ایمیل خصوصی نداشته باشند. بهترین روش ارسال پیامک و استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاه از سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید به مشتری در هر زمانی با هزینه کمی دسترسی داشته باشید. با استفاده از این سامانه شما می توانید به راحتی کارهای هفتگی خود را ازجمله قرار ملاقات ها را برنامه ریزی شده به مشتری رسانده و او را آگاه سازید. شما می توانید با یک برنامه زمان بندی شده و به شکل اتوماتیک پیام هایی را به مشتریان ارسال کنید. از جمله بخش هایی که به وسیله این سامانه می توان انجام داد ارسال پیام های یادآوری جهت آخرین مهلت پرداخت مالیات، اجاره و…، تقاضای ارسال اسناد و مدارک از مشتریان خود، یاد آوری قرار ملاقات ها، یادآوری نشست ها و جلسات و…می باشد.

استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت شرکت ها

 

    بهبود سرویس مشتری با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه



:: برچسب‌ها: استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

یکی از تئوری های جدید که باعث جلب توجه محققان مختلفی قرار گرفته است بحثی در مورد استفاده از تکنولوژی جهت افراد مختلف است که توسط دیویس ارائه شده است.” او اعتقاد دارد که دو عامل اصلی 1- کاربردی بودن 2- سهولت کاربری سیستم ها، تاثیر بسیار بسزایی در شکل گیری تصمیم مشتری و در نهایت استفاده عملی از سیستم توسط مشتری دارد.”

بانک داری و استفاده از پنل اس ام اس

 



:: برچسب‌ها: بانک داری و استفاده از پنل اس ام اس , استفاده از پنل اس ام اس , پنل اس ام اس , اس ام اس , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

یکی از مسائلی که باعث جلب توجه اکثر افراد شده است استفاده از بستر اینترنت برای استفاده از تبلیغات و بازه های ارسال پیام می باشد، ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از بخش های جالبی است که باعث جلب توجه افراد زیادی می گردد زیرا از طریق آن و به راحتی می توانید به نفرات زیاد و در هر جای دنیا پیام دهید. امروزه سایت های مختلفی اقدام به راه اندازی این کار نموده اند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است ولی از نظر محتوا و بازه کاری همه دارای یک راستای کاری می باشند. برای ثبت نام در سایت های ارسال پیامک از طریق اینترنت ، داشتن یک شماره موبایل الزامی است. بعد از ثبت نام در سایت یک شماره فعال سازی جهت مویایل شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید از امکانات سایت بهره مند گردید. مسئولیت ارسال پیامک از طریق اینترنت به تمام افراد، بر عهده شما می باشد و در صورت خطا و مزاحمت، طبق ضوابط قانون مخابرات و ارتباطات رادیویی با شما برخورد خواهد شد و اگر چندین باز مزاحمت و شکایتی نسبت به شما مطرح شود با قطع کامل سیم کارت مواجه خواهید شد.

 

ارسال پیامک از طریق اینترنت

از جمله مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت

از جمله مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت باعث می گردد افراد زیادی را به شکل هم زمان بتوان در دسترس داشت از طریق این سایت ها می توان به شکل گروهی و انفرادی به افراد مختلف در هرجای دنیا پیامک ارسال نمود و بدین طریق با افراد مختلف دنیا در ارتباط بود. از جمله مزایای دیگر امکان ساخت دفترچه تلفن در این سایت می باشد. ارسال پیامک از طریق سایت ها با توجه بازه کاراکتر تعریف شده و پهنای لغوی می تواند تغییر کند و چناچه پیامک شما دارای لغات و کاراکتر زیادی باشد در چندین اس ام اس به مخاطب شما خواهد رسید. در مطالب بعدی در مورد مزایای بیشتر ارسال پیامک از طریق اینترنت و همچنین نحوه کارکردن با سایت های ارسال پیامک بحث خواهیم کرد.

 

ارسال پیامک از طریق اینترنتارسال پیامک از طریق اینترنت



:: برچسب‌ها: ارسال پیامک از طریق اینترنت , ارسال اس ام اس از طریق اینترنت , ارسال اینترنتی پیامک , ارسال اینترنتی اس ام اس , ارسال اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال پیامک تبلیغاتی باشید و هر چقدر پیام و نوع تبلیغات شما هدف دارتر و تامین کننده نیاز مخاطبان باشد سریع تر و با اثر بیشتر بازاریابی و تبلیغات روبه رو خواهید شد. اما باید در نظر داشت برنامه ریزی و زمان بندی جهت تاثیرگذاری بهتر باعث می گردد که افراد به اهدافی که دارند زودتر دست پیدا کنند و مقدار تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی زودتر نمود پیدا کند.

آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری

    زمان بندی برای آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی



:: برچسب‌ها: آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , ارسال اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()