نوشته شده توسط : niksms

ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش های اصلی فروش، تبلیغات است و طبق آمار کارشناسان بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی، پیامک تبلیغاتی بهترین و پربازده ترین نوع بازاریابی و تبلیغ است. میزان بازدهی پیامک تبلیغاتی به عواملی از جمله نگارش متن تاثیرگذار، ارسال پیام در زمان مناسب و تکرار به حد آشنایی و دیده شدن پیام و تبلیغات شما تاثیر دارد. اما یکی از روش های موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی این است که در بخش انتهایی متن پیامک تبلیغاتی خود گزینه ای را برای ارتباط بیشتر مخاطب با خودتان قرار دهید تا خواننده پیام، برای کسب اطلاعات بیشتر دوباره به سمت شما رجوع کند. همان طور که در مقالات قبلی اشاره کردیم متن پیامک تبلیغاتی از سه بخش ابتدایی، متن اصلی و بخش انتهایی یا همان آدرس دهی تشکیل شده است. در قسمت آخر می توان روش هایی بکار برد تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر این امکان را داشته باشد که به راحتی به شما دسترسی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی , بازدهی پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

4 اصل مهم درتدوین پیامک تبلیغاتی
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمام توان خود را برای تبلیغ گذاشته اید ولی نتیجه ای که مورد انتظار است را دریافت نکرده اید. اما واقعا علت چیست؟ باید دنبال دلایل و علل این موضوع بود، شاید یکی از دلایل روش تبلیغاتی است که انتخاب کردیده و نامتناسب بودن آن نسبت به هدف شماست و یا ابزار نامناسبی است که برای این منظور انتخاب کرده اید و یا عدم آگاهی بر مسئله روانشناسی تبلیغات و… است. 



:: برچسب‌ها: 4 اصل مهم در تدوین پیامک تبلیغاتی , تدوین پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()