نوشته شده توسط : niksms

پیامک دیگر تنها وسیله ای جهت ارسال و دریافت پیام میان استفاده کنندگان تلفن همراه نیست و موارد استفاده مختلفی برای آن تعریف شده است. اس ام اس از جمله راه های مفید جهت ارتباط اداره ها ، سازمان ها ، بانک ها، بیمه ها، دانشگاه ها، شرکت ها و فروشگاه ها و…. با مشتریان و مخاطبان خود است. برای مثال جمله کاربردهای پنل اس ام اس را می توان به اعلام نمرات به دانشجویان، ارسال خبرنامه ها در دانشگاه ها و موسسات عالی عنوان کرد و یا اعلام قیمت محصولات به نمایندگان، اعلام جلسات کاری با همکاران و سازمان های دیگر از جمله کاربردهای پنل های پیام انبوه عنوان کرد.

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه برای مدیران

 



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه برای مدیران , پنل اس ام اس , ارسال پیامک انبوه , پیامک انبوه , ارسال پیامک انبوه برای مدیران ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

از جمله بخش های پراستفاده و محبوب امروزی که به شکل شخصی از آن بهره برده می شود استفاده از تلفن همراه است. به شکلی که در بسیاری از نقاط دنیا افراد استفاده کننده از تلفن موبایل بیشتر از افرادی است که از خطوط ثابت استفاده می کنند. درایران نیز شاهد این رشد روزافزون و استفاده از موبایل بوده ایم به شکلی که طی تحقیقات صورت گرفته در سال 1387 مقدار ضریب نفوذ موبایل به حدود 52 درصد رسیده است. در واقع تلفن همراه به عنوان بخش جدید ارتباطی جهت بازاریابی به شکل فرد به فرد امکانات مناسبی را فراهم نموده است که باعث برقراری ارتباطات موثرتری در جهت بازارهای هدف به شکل دو طرفه میان مشتریان و بازاریابان شده است بنابراین پیامک تبلیغاتی به عنوان یک بخش بسیار موثر جهت بازاریابی شناخته می شود.

نگرشی بر استفاده پیامک تبلیغاتی ومیزان ضریب نفوذ در ایران


با توجه به جذابیت و کاربرد زیادی این بخش از بازاریابی مهم است که بدانیم مصرف کنندگان نسبت به پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به تلفن همراهشان چه نگرشی دارند البته باید گفت امروزه تلفن همراه در ایران بسیار پرکاربرد شده است و جز وسایل لاینفک هر فرد بالغ محسوب می شود و بنابراین میزان تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: استفاده پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , استفاده از پیامک تبلیغاتی , اس ام اس تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

مقدار هزینه ارسال پیام کوتاه در زمان انتخاب افراد جهت خرید پنل اس ام اس بسیار مهم است. مقدار ارائه خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم هزینه به دو قسمت تقسیم می شود یکی براساس مقدار اعتبار و دیگری براساس تعداد پیام کوتاه. خرید پنل اس ام اس براساس مقدار اعتبار به این شکل می باشد که فرد با خرید شارژ و در ازای مبلغی و با کسر هزینه به ازای هر پیامک ارسالی از مقدار اعتبار کسر می گردد. در روش دوم شما به ازای تعداد مشخصی پیامک پنل را خرید می کنید. مثلا تعداد 2000 پیامک را خریداری می کند با ارسال هر پیامک از مقدار و تعداد اعتبارش کاسته می گردد. البته هزینه های جانبی دیگر مانند خدماتی چون تنظیمات و پشتیبانی می باشد. برخی فروشندگان و ارائه کنندگان پیام کوتاه مشتری با ارائه روشی به نام حداقل خرید به فروش پنل اس ام اس و اعتبار می پردازند مثلا با حداقل 1000 اعتبار یا بیشتر خرید امکان پذیر است. برخی از ارائه دهندگان پیام کوتاه دارای بسته های پیام کوتاه با تاریخ انقضا می باشند مثلا بسته 5000 تایی پیامک در زمان سه ماهه، چناچه در این بازه زمانی این مقدار مصرف نشود باطل می شود. بنابراین قبل از خرید پنل اس ام اس جهت استفاده از پیامک انبوه از این بخش ها اطلاعات کاملی را از ارائه دهندگان پیامک بخواهید.

مقدار هزینه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس

 



:: برچسب‌ها: مقدار هزینه ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس , مقدار هزینه ارسال پیامک , هزینه ارسال پیامک , ارسال پیامک , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی، تبلیغ و … پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص داشته اید ولی بخشی از پیام های شما به مشتریان خود نرسیده است علت ارسال نشدن پیامک تبلیغاتی بسیار زیاد است از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی

 

 

 


:: برچسب‌ها: علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی , عدم دریافت پیامک تبلیغاتی , دریافت پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

پنل اس ام اس دیگر یکی از لوازم ضروری برای افرادی است که دارای مخاطبان و مشتریان زیادی می باشند و لزوم استفاده از پنل اس ام اس در مطالب قبلی عنوان شد. اما ارسال اس ام اس از یک پنل اس ام اس چگونه است ارسال پیامک از طریق اینترنت صورت می گیرد و به تلفن همراه عده زیادی از مردم با استفاده از یک کلیک انجام می شود.

 

پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه

 

    پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه مرغوب و با کیفیت

ارسال پیامک انبوه را می توان به روش های گوناگونی بنا بر نوع سازمان و مرکز ارسال کننده برای اهداف خاص انجام داد. برخی مراکز ارسال پیامک انبوه و استفاده از پنل اس ام اس را جهت هدف بازاریابی و تبلیغاتی، یا قصد هشدار و یا بحث اطلاع رسانی می باشد.



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه , ارسال پیامک انبوه , پنل اس ام اس , ارسال پیامک , اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

سامانه ارسال پیام کوتاه

اس ام اس، کوتاه شده عبارت سرویس پیام کوتاه می باشد به عبارت دیگر، اس ام اس روشی جهت ارتباط است، که به وسیله تلفن همراه از یک کامپیوتر و یا به شکل دستی توسط سامانه ارسال پیام کوتاهبه تلفن های همراه ارسال می شود. علت نام گذاری پیام کوتاه به دلیل کاراکتر کوتاه آن می باشد که دارای 160حرف که شامل حروف، اعداد و نشانه هایی در الفبای لاتین می باشد. موبایل شما به شکل مداوم حتی زمانی که در حال مکالمه تلفنی نیستید درحال دریافت و ارسال اطلاعات می باشد. سامانه ارسال پیام کوتاه اجازه ارسال انبوه اس ام اس را از طریق کامپیوتر برای شما بوجود می آورد. طبق آمار گرفته شده مقدار میانگین حدود نوزده هزار و سیصد پیام کوتاه در هر ثانیه ارسال می شود که نشان دهنده مقدار بالای سود آوری از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه می باشد.

سامانه ارسال پیام کوتاه

 

    سامانه ارسال پیام کوتاه و خدمات متنی



:: برچسب‌ها: سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیامک , سامانه ارسال اس ام اس , ارسال پیام کوتاه , پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

سامانه ارسال پیام کوتاه تنها جنبه اطلاع رسانی و آگاهی رساندن ندارد بلکه به شیوه مناسب می توان از آن جهت بازاریابی استفاده کرد. شما با تهیه یک سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بازاریابی مفیدی برای محصولات خود داشته باشید. زمانی که شما تبلیغ مورد نظر آماده کردید زمان و تکرار آن را سنجیدید حالا نوبت استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه است تا پیام های تبلیغاتی خود را به شکل زمان بندی شده و تایید شده ارسال کنید. شما در آخر هر پیام می توانید عبارت این پیام را به دوستان خود ارسال کنید را قرار دهید با این روش می توانید پیامک تبلیغاتی و بازاریابی زنجیره واری را با ارسال یک پیام به افراد مورد نظر داشته باشید. ارسال این شکل پیام باعث اهمیت پیدا کردن آن می شود به طوری که حتی از پیام ارسالی شما بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.

استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی

   



:: برچسب‌ها: استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی , سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی : این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی پیامک را می خوانند و بعد نسبت به شماره فرستنده و باقی قسمت ها واکنش نشان می دهند. بنابراین این بخش نشان می دهد که شما باید کلمات شروع کننده خود را به شکل جذاب قرار دهید تا بقیه متن پیامک از طرف مخاطب شما خوانده شود. در بخش اول پیامک تبلیغاتی خود سعی کنید از کلمات تکراری و روزمره و یا کلمات مخصوص شروع نامه های اداری مانند باسلام و احترام، اعضای محترم و… استفاده نکنید. بهتر است با چند کلمه از صنف و یا بخشی که مرتبط به آن می خواهید تبلیغ کنید آغاز کنید مثلا تعطیلات به کجا بریم؟ دوست من! رایانه ات مشکل پیدا کرده؟ و… این نحوه آغاز کردن پیامک تبلیغاتی، بیشتر جلب توجه می کند.

سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی

 

 



:: برچسب‌ها: سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی , بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی , متن پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

همه افراد علاقه مند هستند که دارای کسب و کار پر رونق باشند و از میزان فروش و یا خدماتی که ارائه می دهند سود دهی بالایی نصیبشان شود و التزام این عمل، یافتن مشتری می باشد. برای این منظور راه های زیادی از جمله عرضه محصولات با کیفیت، تخفیف، دسترسی آسان و… وجود دارد ولی از بین همه این موارد، بازاریابی و تبلیغات مهم ترین بخش برای ایجاد کسب و کار موفق می باشد. روش های موثر تبلیغات باعث می شود که افراد و مشتریان زیادی به سمت شما بیایند و این عمل باعث شناخته شدن و فروش بیشتر می گردد اما در این بین باید دنبال تبلیغاتی بود که با کمترین هزینه، بیشترین سوددهی را داشته باشد. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از موفق ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات و انواع بازاریابی می باشد که تاثیر گذاری بسیاری بالای دارد.

پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

 

   



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی در کسب و کار , پیامک تبلیغاتی , تاثیر پیامک تبلیغاتی در کسب و کار , پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

در مورد سامانه ارسال پیام کوتاه در مطالب قبلی توضیحاتی داده شد و اما ویژگی های اصلی که باعث تمایز سامانه ارسال پیام کوتاه می گردد کدامند؟ از جمله امتیازات اصلی سامانه ارسال پیام کوتاه که سبب می شود افراد تمایل به استفاده از آن را داشته باشند مقدار هزینه و صرفه اقتصادی این روش است، با این روش می توان پیام متنی خود را به تعداد نفرات بسیار زیادی در بازه زمانی بسیار کوتاه ارسال کرد و هزینه بسیار پایینی را بابت این کار داد.

امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه


از جمله امکانات دیگر سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال بر اساس گروه بندی مشخص و تنظیم ( براساس سطح دسترسی کاربران ) شده است. اگر شما خواهان ارسال پیام های تبریک و یا مناسبتی و یا ارسال پیام کوتاه تولد در بازه های زمانی مشخص هستید می توانید آن را به شکل از پیش تنظیم شده در این سامانه ایجاد نمائید و جهت افراد مشخص ارسال کنید. می توان به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاهدفترچه تلفن تحت وب تنظیم نمود و به این طریق پیام های خود را براساس کانتکت های دفترچه تلفنی اینترنتی پیامک ارسال کرد و می توان یک فایل پشتیبانی اکسل از مخاطبان و پیام ها ایجاد نمود.
از دیگر مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام ها به شکل منطقه ای و براساس جغرافیای تعریف شده می باشد. همین طور می توان براساس کدپستی و جنسیت و سن مخاطبان نیز پیامک ها را تنظیم و ارسال کرد. از دیگر ویژگی های سامانه ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام از از طریق سامانه به ایمیل، وب سایت ها می باشد.



:: برچسب‌ها: امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه , پیام کوتاه , سامانه ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

ابتدا باید تعریف درستی از تبلیغ داشته باشیم. تبلیغ در واقع تلاشی است برای برقراری یک ارتباط موثر جهت تغییر و یا اثبات نگرش افراد بر روی آن ها که بیانگر تغییر رفتار افراد می باشد. از جمله کاربرد تبلیغات می تواند به بخش اطلاع دهندگی بازرگانی باشد که به مشتریان موجود و یا بالقوه خود اطلاع رسانی می کند. یک تبلیغ اطلاعاتی را در مورد شرکت، ویژگی ها محصولات، کالاهاو شعباتی که کالا را توزیع می کنند و … فراهم می آورد. تبلیغات بخش اصلی و اجتناب ناپذیر جهت خریداران و فروشندگان می باشد. در عصر حاضر با انفجار تولید کلا و تولیدکنندگان متعدد روبرو هستیم بدون تردید فروشندگان کالا نمی توانند به این امید که کالای آن ها در زمان مشخصی فروش خواهد رفت تولید کننده باشند و نیاز به تبلیغ گسترده دارند. به گفته و تعریف انجمن بازاریابان آمریکا، تبلیغات به عنوان ارائه معرفی غیر شخصی و ترویج نمودن و استفاده از کالاها، خدمات و ایده ها در مقابل پرداخت پول به یک فرد و یا موسسه تبلیغاتی می باشد. ارائه غیر شخصی پیام، در این حالت هیچ ارتباط رودر رودیی با مشتری ایجاد نمی شود و بلکه با ارائه محصولات و هم چنین ترویج ایده ها کامل کننده فروش فردی می شوند.کلید موفقیت پیامک تبلیغاتی

 

    تدوین کلید موفقیت پیامک تبلیغاتی



:: برچسب‌ها: کلید موفقیت پیامک تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

پیامک تبلیغاتی می تواند به دلایل مختلف صورت گیرد یک پیامک تبلیغاتی می تواند جهت آشنایی افراد با یک مکان و فروشگاه جدید باشد یک پیامک تبلیغاتی جنبه فروش و یا معرفی یک محصول خاص را دارد. نوع دیگری از پیامک تبلیغاتی برای معرفی یک فرد و جایگاه او در اجتماع است مانند پیامک تبلیغاتی نمایندگان و… است. نوع دیگر پیامک تبلیغاتی جهت آگاهی رساندن در برگزاری یک مجمع و یا یک همایش می باشد. پیامک تبلیغاتی ممکن است جهت آگاهی رساندن در مورد کلاس های آموزشی وغیره می باشد. بنابراین انواع و اقسام مختلفی از پیامک های تبلیغاتی وجود دارد. 

انواع پیامک تبلیغاتی


بیشترین جنبه پیامک تبلیغاتی، جنبه بازاریابی آن می باشد معرفی نمودن و ایجاد فروش بیشتر محصولات و خدمات و ایجاد درآمد از آن طریق است بنابراین پیامک تبلیغاتی مستقیما بر فروش تاثیر می گذارد. هر چقدر پیام شما دارای جنبه های مفید و اصلی محصول را بهتر معرفی کرده باشد و تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب بگذارد و میل به خرید را بیشتر در مشتری تحریک کند می تواند فروش بیشتر و بازخوردی بهتری از این نوع بازاریابی داشته باشد. 



:: برچسب‌ها: انواع پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , اس ام اس تبلیغاتی , پیام کوتاه تبلیغاتی , انواع پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

سامانه ارسال پیام کوتاه یا اس ام اس پنل، نرم افزاری تحت وب می باشد که به شما امکان ارسال و هم چنین دریافت پیامک متعدد و فراوان را می دهد و مدیریت اس ام اس های ارسالی را به وسیله اینترنت برای شما ایجاد می کند. سامانه ارسال پیام کوتاه نیازی به سخت افزار ندارد و شما به راحتی به وسیله نصب نرم افزار بر روی سیستم خود و استفاده از اینترنت با آن کار کنید. شما می توانید با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه به امکانات متعددی دست پیدا کنید از جمله آن ها ارسال پیامک انبوه، دسته بندی کردن پیام ها براساس مخاطبان، ارسال اس ام اس براساس کدپستی و یا ارسال بر اساس منطقه و مکان مورد نظر وغیره دسترسی داشته باشید. این شکل از ارسال پیام کوتاه باعث شده که افرادی زیادی تمایل داشته باشند از آن استفاده کنند بسیاری از شرکت ها، کارخانه ها، سازمان ها و ادارات از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده می کنند و تقریبا جز ضروری هر یک از این بخش ها شده است. بهره گیری از سامانه ارسال پیام کوتاه سبب شده است که بدون انجام هزینه های زیاد و چاپ و یا تماس های تلفنی بتوانید مخاطب خود را تحت تاثیر قرار داده از اخبار، اطلاعیه و تبلیغات خود افراد زیادی را با خبر سازید.

تعریف سامانه ارسال پیام کوتاه

   



:: برچسب‌ها: تعریف سامانه ارسال پیام کوتاه , تعریف سامانه ارسال پیامک , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

بلیغات باید به شکل مستقیم صورت گیرد، در پیامک تبلیغاتی خود هرگز نباید اصل صریح، مستقیم و واضح بودن را فراموش کنید. بیشتر مخاطبان، تبلیغاتی را مورد پذیرش قرار می دهند که دارای متن بدون حاشیه بوده و با بیان واقعیت، تبلیغات روشن و واضحی را به مخاطب القا می کنند. در این حالت مخاطب شما بدون معطلی به پیامک تبلیغاتی شما واکنش نشان می دهد. تبلیغات پیامکی نیز می تواند به شکل عینی و بصری نیز اثر گذاری داشته باشد. پیامک تبلیغاتی می تواند در قالب متن، تصویر را عینیت بخشد و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال چناچه بخواهید پیامک تبلیغاتی یک آتلیه را داشته باشید و با بیان این پیام که عکس هدیه بر روی شاسی، هدیه عکس های آتلیه ای عروسی شماست. می تواند تصویر ذهنی و بصری از یک عکس هدیه به مشتری بدهد.

 

 بخش های تاثیرگذار بر پیامک  تبلیغاتیبخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی

پیشنهاد پیامک تبلیغاتی شما باید رد نشدنی باشد، مخاطب نمی تواند پیام ها و پیشنهادهای خاص را رد کند سعی کنید در پیامک تبلیغاتی خود کنجکاوی مخاطب را به چالش بکشید. پیشنهادات رد نشدی از جانب شما می تواند به شکل های مختلف عنوان شود به طور مثال در تبلیغ فروشگاهی با عنوان هر پنجاه هزار تومن خرید در عیدانه ما ده هزار تومان هدیه دریافت کنید. با این روش شما دارید هم محدوده زمانی خاصی را به مخاطب القا می کنید و هم با یک پیام و پیشنهادی را به شکل هشدارگونه ارائه داده اید که این روش می تواند باعث علاقه مندی به این پیامک شود و تاثیر بیشتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , اس ام اس تبلیغاتی , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. جهت نگارشپیامک در یک پنل اس ام اس جهت تبلیغ باید بر روی ساختار تبلیغاتی که قرار است به افراد زیادی ارسال شود تکیه کرد. از جمله مراحلی که یک ساختار تبلیغاتی باید داشته باشد.
1- باید تبلیغات تاثیر گذار داشته باشید 
2- باید شما کنکاش داشته باشید و ذهن خریداری راجستجو کنید
3- ایجاد تمایل و علاقه مندی خرید را در مشتری ایجاد کنید 
4- تیترهای مختلف تبلیغاتی را وارد کنید.

 

پنل اس ام اس و فنون تبلیغ

 



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس و فنون تبلیغ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

پنل های اس ام اس می توانند دسترسی به شماره های دلخواه و یا شماره های شهر ها و استان های سراسر کشور داشته باشد. پنل ها دارای شماره خصوصی بوده و این شماره انحصارا اختصاص به ارسال اس ام اس دارد. مدیریت داشتن بر پنل از جمله امتیازات و کارکردهای پنل اس ام اس است. نگارش متن اس ام اس و بهره گیری از متون مورد علاقه در سایز مختلف نوشتاری، تعداد ارسال با توجه به نیاز شما انجام خواهد شد. انتخاب شهر و استان مورد نظر به وسیله شما انجام می شود. انتخاب کردن نوع شماره دائمی و یا شماره های اعتباری نیز به دست شما قابل تفکیک است. برای ارسال اس ام اس انبوهمی توانید شماره های فعال شهر ها و مناطق را که در پنل های اس ام اس وجود دارد انتخاب کرده و برای مناطق هدف خود به راحتی اس ام اس ارسال نمائید. همانطور که گفته شد هریک از پنل های اس ام اس دارای شماره اختصاصی جهت ارسال پیامک می باشند و این باعث می گردد چناچه نیاز به دریافت اس ام اس باشید حالت پرسش و پاسخ به راحتی از طریق پنل و این شماره که به شکل انحصاری مربوط به شماست استفاده کنید.

کارکرد پنل های اس ام اس

 

    نحوه کارکرد پنل های اس ام اس 



:: برچسب‌ها: کارکرد پنل های اس ام اس , کارکرد پنل اس ام اس , پنل اس ام اس , اس ام اس , ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

سامانه ارسال پیامک انبوه ( ارسال پیام کوتاه در سطح گسترده ) به معنی ارسال تعداد زیادی SMS به مخاطبان که با اهداف متنوعی از قبیل بازاریابی، تبلیغ، سرگرمی، معرفی، جذب مخاطبان، همکاری، یاد آوری و بسیاری موارد دیگر در تمام نقاط جهان انجام می شود که با استفاده از نرم افزار ارسال و دریافت پیامک انبوه صورت می گیرد.

سامانه ارسال پیامک انبوه

    سامانه ارسال پیامک انبوه چیست؟

یک فرصت ارسال پیام کوتاه با صرفه جویی در وقت و هزینه بعنوان شاخصی ارزیابی و گرفتن feedback کاربرد دارد. سامانه ارسال پیامک انبوه یک راه ارتباطی ساده و سریع با مشتریان بالقوه می باشد که در تبدیل آن ها به مشتریان بالفعل نقش بسزایی خواهد داشت.
از جمله انواع سامانه ارسال پیامک انبوه بصورت زیر می باشند:
• سامانه ارسال پیامک های زمانبندی شده (یا دوره ای)
• ارسال پیام کوتاه در سطح منطقه ای و کشوری



:: برچسب‌ها: سامانه ارسال پیامک انبوه , ارسال پیامک انبوه , پیامک انبوه , سامانه ارسال پیامک , ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

متن پیامک تبلیغاتی شما باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد و متمایز و مزایای محصول را در برداشته باشد و صرفا محصول را تبلیغ نکند به این نکته توجه داشته باشید که میزان جلب نظر افراد زمانی به سمت محصول شما خواهد آمد که تمایزی از آن با دیگر محصولات ببیند و یا ویژگی منحصربه فردی از آن باعث تحریک کردن مخاطبان به خرید شود در غیر این صورت صرفا فرستادن پیامک تبلیغاتی در مورد یک محصول تاثیر آن چنانی برروی افراد نخواهد گذاشت.

متن پیامک تبلیغاتی


در پیامک تبلیغاتی خود از مفاهیم سخت و لغات گنگ استفاده نکنید باید این کلمات برای مخاطب شما جذاب باشد از کلماتی استفاده کنید که هم باعث جلب توجه مخاطبان شود و به شکلی احساس صمیمت بین شما و مشتری برقرار کند و حس کنجکاوی او را جهت محصول برانگیزید. استفاده از پیامک هایی با زبان محاوره تاثیر زیادی دارد. بنابراین می توانید در متن پیامک های تبلیغاتی از کلمات و زبان محاوره ای بهره ببرید. نوع کلام و لحن پیامک تبلیغاتی شما می تواند نقش تعیین کننده در میزان اثرگذاری بر مخاطب و جلب نظر او داشته باشد. متن بلند و بالا جذابیتی برای مخاطب ندارد و طبق تحقیقات متن های کوتاه و با جملات صریح تاثیرگذاری بیشتری دارند.



:: برچسب‌ها: متن پیامک تبلیغاتی , متن پیامک , پیامک تبلیغاتی , پیام کوتاه , اس ام اس , پیام کوتاه تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

کسب و کار و راز ماندگاری آن ایجاد تبلیغات موثر است ولی آیا باید قبل از ایجاد کسب و کار ابتدا تبلیغات کنیم؟ بسیاری از افراد در زمان شروع کسب و کار جدید و ایده های خلاقانه خود تلاش می نمایند تا با تبلیغات فراوان به سرعت مشتریان زیادی کسب کنند ولی این روش زمانی خوشایند است که مشتری شما به صورت دائمی از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. برای عملی کردن این موضوع راهکارهای مختلفی وجود دارد ولی مهم ترین بخش اطلاع رسانی و بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده از طرف شماست که باعث می شود مشتریان فراوان همیشگی داشته باشید. پیامک تبلیغاتی می تواند شما را در این بخش بسیار کمک کند. چه در معرفی اولیه کسب و کار شما به دیگر افراد و چه ثابت نگه داشتن مشتریان دائمی مصرف کننده محصولات شما.

تاثیر پنل پیامکی

    دقت در ارسال پیامک تبلیغاتی به شکل هدف دار



:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی و مقدار اثر گذاری در کسب و کار , پیامک تبلیغاتی , تاثیر پیامک تبلیغاتی , پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

در دنیای امروز تبلیغات و بازاریابی یکی از راه های موثر فروش و ارائه خدمات می باشد در این بین شیوه های متفاوت تبلیغات باعث ترغیب بیشتر مشتری به سمت محصول هدف خواهد شد. تبلیغات به عنوان مکان جلب توجه مشتری به موردی خاص از روش آگهی های متقبل هزینه شده جهت یافتن علاقه و میل به خرید و یا تعریف و ترویج کالا می باشد. بنابراین تبلیغات به نوعی ارتباط از طریق رسانه های جمعی است و پنل اس ام اس یکی از بهترین نمونه های کم هزینه و با قابلیت دسترسی افراد زیادی از جامعه مورد نظر جهت تبلیغ می باشد. تبلیغات نوعی ارتباط دو طرفه است وقتی اس ام اسی ارسال می گردد، مخاطب باید به روشنی و بدون ابهام منظور و مفهوم پیام را دریافت کند. باید بدانید هر دریافت کننده می تواند مفهوم تبلیغات را به نحو دلخواه خود تعبیر نماید بنابراین ایجاد اس ام اس با محتوا و نگارش درست یکی از ملزومات پیامک تبلیغاتی می باشد. بازدهی بالا و مقدار هزینه کم از جمله امتیازات پنل های ارسال پیامک می باشد.

پنل اس ام اس

 

   



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , سامانه پنل اس ام اس , سامانه پنل پیامک , پنل پیامک , اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niksms

 

  

یکی از مسائلی که باعث جلب توجه اکثر افراد شده است استفاده از بستر اینترنت برای استفاده از تبلیغات و بازه های ارسال پیام می باشد، ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از بخش های جالبی است که باعث جلب توجه افراد زیادی می گردد زیرا از طریق آن و به راحتی می توانید به نفرات زیاد و در هر جای دنیا پیام دهید. امروزه سایت های مختلفی اقدام به راه اندازی این کار نموده اند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است ولی از نظر محتوا و بازه کاری همه دارای یک راستای کاری می باشند. برای ثبت نام در سایت های ارسال پیامک از طریق اینترنت ، داشتن یک شماره موبایل الزامی است. بعد از ثبت نام در سایت یک شماره فعال سازی جهت مویایل شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید از امکانات سایت بهره مند گردید. مسئولیت ارسال پیامک از طریق اینترنت به تمام افراد، بر عهده شما می باشد و در صورت خطا و مزاحمت، طبق ضوابط قانون مخابرات و ارتباطات رادیویی با شما برخورد خواهد شد و اگر چندین باز مزاحمت و شکایتی نسبت به شما مطرح شود با قطع کامل سیم کارت مواجه خواهید شد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت

    



:: برچسب‌ها: ارسال پیامک از طریق اینترنت , ارسال اس ام اس از طریق اینترنت , ارسال اینترنتی پیامک , ارسال اینترنتی اس ام اس , ارسال اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1395 | نظرات ()