ارسال منطقه ای پیام کوتاه
نوشته شده توسط : niksms

ارسال هدفمند پیام کوتاه

اگر پیام کوتاه شما را گیرندگانی دریافت کنند که در منطقه تحت پوشش شما نیستند (یا در منطقه ای قرار دارند که شما نمی توانید به آنها خدمت رسانی کنید)، شما متحمل هزینه ای شده اید که هیچ فایده ای برای شما ندارد. باید توجه داشته باشید که هدف گیری در ارسال پیام های منطقه ای بسیار اهمیت دارد، سرویس ارسال منطقه ای با امکانات فراوانی چون انتخاب کد پستی، انتخاب از روی نقشه، انتخاب مراکز شهری و استانی و پیش شماره و امکاناتی از این دسته، این کار را ساده کرده و به شما این امکان را می دهد تا پیامک را به صورت انبوه و تنها به مناطق انتخابی خودتان ارسال کنید. در نتیجه پیام کوتاه ارسالی شما موثرتر واقع شده، نرخ پاسخ از سوی گیرنده پیامتان (نسبت به حجم پیام ارسالی) افزایش می یابد و ر عین حال میزان ترافیک ارسال پیامک شما نیز پایین آمده که هزینه کمتری را برای شما در بر خواهد داشتد.

 

هدفمند کردن ارسال پیام کوتاه

هر فرد و یا شرکتی که برای موفقیت تلاش می کند، حدود جغرافیایی خدمت رسانی خود را محدود کرده تا بتواند کیفیت خدمات خود را بالا نگه دارد. همزمان با رشد کسب و کار و افزایش قدرت رقابتی اش، این محدوده نیز افزایش یافته و به مناطق مختلف جغرافیایی تبدیل می شود. حال جهت جلوگیری از ارسال های انبوه به تمام مناطق کشور، که تنها برای کسب و کار ما هزینه زا است و حتی در صورت تمایل مخاطب در این مناطق امکان سرویس دهی از سوی کسب و کارها وجود ندارد، می توان از این امکان استفاده نمود و ارسال های انبوه خود را محدود به مکان خاصی کرد. این قابلیت برای شما فراهم آمده است که با وارد کردن جزئیات مورد نظر (اپراتور مشخص، نوع مشترک و یا حتی جنسیت مخاطبان) در یک منطقه خاص، تنها در محدوده جغرافیایی مورد نظر خود و به مخاطبینی با خصوصیات مشخص اطلاع رسانی کنید.

منبع: ارسال منطقه ای پیام کوتاه




:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , ارسال منطقه ای پیام کوتاه , ارسال پیامک , ارسال اس ام اس , ارسال منطقه ای اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: