ارسال دوره ای اس ام اس
نوشته شده توسط : niksms

ارسال اس ام اس در دوره های مشخص

با استفاده از این امکان شما می توانید یک پیامک را به دفعات مشخص به یک یا چند مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید. سیستم به صورت خودکار ارسال ها را به میزان تعیین شده از سوی شما تکرار می کند. جهت جلوگیری از اتلاف وقت در ارسال متن های تکراری در تاریخ های مشخص، امکانی برای ارسال خودکار این پیام ها طراحی شده است. این قابلیت برای کاربران فراهم شده است تا یک متن مشخص را به دفعات مشخص برای مخاطبین مورد نظر خود و در دوره های زمانی تعیین شده، ارسال کنند. تعداد  زمانی در هنگام افزودن یک ارسال دوره ای قابل انتخاب بوده و در هر زمان که کاربر مایل باشد، قابلیت ویرایش یا لغو را دارند.

periodicsend-philosophie

 

تسهیل ارسال های تکراری اس ام اس

با توجه به اهمیت زمان در دنیای امروز، تمامی افراد تلاش می کنند حتی الامکان از انجام دادن کارهای تکراری پرهیز کنند. به این منظور، شما نیز می توانید از قابلیت ارسال دوره ای جهت فرستادن پیام های مکرر که برای تسهیل فرآیند یادآوری به مخاطبین تنظیم شده است، بهره مند شوید. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا لیستی از رویدادهای تکرار شونده را ایجاد و مدیریت کنند، سیستم به صورت خودکار بر اساس تعریف های انجام شده توسط شما، ارسال ها را انجام داده و کار شما را تسهیل می کند.

 

منبع: ارسال دوره ای اس ام اس





:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال دوره ای پیام کوتاه , ارسال اس ام اس , ارسال دوره ای اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: