Reley Methods چیست
نوشته شده توسط : niksms

پروتکل انتقال ترافیک  چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

انتقال ترافیک ، سرویسی است که به منظور همزمان کردن فرآیند دریافت اطلاعات توسط کاربر و سرور نیک اس ام اس طراحی شده است. این مزیت به کاربران این امکان را می دهد که به صورت همزمان و لحظه ای، از اطلاعات اس ام اس های دریافتی و ارسالی خود با خبر شوند. 
با استفاده از متد های این سرویس مانند  و ، کاربر می تواند بلافاصله بعد از انجام یک سری از تراکنش های تعیین شده در سرور هاینیک اس ام اس، از پیام دریافتی خود با خبر شود.

traffic-relay

سرویس انتقال همزمان، شامل دو سرویس انتقال ترافیک  و انتقال دلیوری  می باشد که در هر دو روش، دریافت لحظه ای، مهمترین مزیت استفاده می باشد و آن را در کنار سرویس های دیگر، مانند Web Service API و HTTP API یک مکمل معرفی کرده و به کاربر برای سرویس دهی به مخاطبین خود آن هم به صورت لحظه ای، کمک شایانی می کند. 
اگر شما نیز در لیست خدماتی که به مخاطبین خود ارائه می دهید، نیازمند اطلاع سریع از وضعیت ارسال، پاسخ، بازخورد و یا پیام مشتری خود هستید، پیشنهاد نیک اس ام اسبه شما استفاده موازی از سرویس های انتقال همزمان (Relay Methods) در کنار دیگر سرویس های API عرضه شده در پنل ارسال انبوه پیامک می باشد.

 

منبع: Reley Methods چیست





:: برچسب‌ها: انتقال ترافیک , پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , پیام کوتاه , ارسال اس ام اسRelay Methods ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: