ارسال پیامک از طریق اینترنت
نوشته شده توسط : niksms

یکی از مسائلی که باعث جلب توجه اکثر افراد شده است استفاده از بستر اینترنت برای استفاده از تبلیغات و بازه های ارسال پیام می باشد، ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از بخش های جالبی است که باعث جلب توجه افراد زیادی می گردد زیرا از طریق آن و به راحتی می توانید به نفرات زیاد و در هر جای دنیا پیام دهید. امروزه سایت های مختلفی اقدام به راه اندازی این کار نموده اند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است ولی از نظر محتوا و بازه کاری همه دارای یک راستای کاری می باشند. برای ثبت نام در سایت های ارسال پیامک از طریق اینترنت ، داشتن یک شماره موبایل الزامی است. بعد از ثبت نام در سایت یک شماره فعال سازی جهت مویایل شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید از امکانات سایت بهره مند گردید. مسئولیت ارسال پیامک از طریق اینترنت به تمام افراد، بر عهده شما می باشد و در صورت خطا و مزاحمت، طبق ضوابط قانون مخابرات و ارتباطات رادیویی با شما برخورد خواهد شد و اگر چندین باز مزاحمت و شکایتی نسبت به شما مطرح شود با قطع کامل سیم کارت مواجه خواهید شد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت

    از جمله مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت

از جمله مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت باعث می گردد افراد زیادی را به شکل هم زمان بتوان در دسترس داشت از طریق این سایت ها می توان به شکل گروهی و انفرادی به افراد مختلف در هرجای دنیا پیامک ارسال نمود و بدین طریق با افراد مختلف دنیا در ارتباط بود. از جمله مزایای دیگر امکان ساخت دفترچه تلفن در این سایت می باشد. ارسال پیامک از طریق سایت ها با توجه بازه کاراکتر تعریف شده و پهنای لغوی می تواند تغییر کند و چناچه پیامک شما دارای لغات و کاراکتر زیادی باشد در چندین اس ام اس به مخاطب شما خواهد رسید. در مطالب بعدی در مورد مزایای بیشتر ارسال پیامک از طریق اینترنت و همچنین نحوه کارکردن با سایت های ارسال پیامک بحث خواهیم کرد.

 

منبع: ارسال پیامک از طریق اینترنت

 

پنل اس  ام اس   سامانه پیامک  پنل پیامک  پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان  سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان  رایگان اس ام اس  اس ام اس انبوه  پیامک انبوه  سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک  پنل sms  سامانه ارسال پیامک انبوه  ارسال اس ام اس  مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: ارسال پیامک از طریق اینترنت , ارسال اس ام اس از طریق اینترنت , ارسال اینترنتی پیامک , ارسال اینترنتی اس ام اس , ارسال اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: