متن پیامک تبلیغاتی
نوشته شده توسط : niksms

متن پیامک تبلیغاتی شما باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد و متمایز و مزایای محصول را در برداشته باشد و صرفا محصول را تبلیغ نکند به این نکته توجه داشته باشید که میزان جلب نظر افراد زمانی به سمت محصول شما خواهد آمد که تمایزی از آن با دیگر محصولات ببیند و یا ویژگی منحصربه فردی از آن باعث تحریک کردن مخاطبان به خرید شود در غیر این صورت صرفا فرستادن پیامک تبلیغاتی در مورد یک محصول تاثیر آن چنانی برروی افراد نخواهد گذاشت.

متن پیامک تبلیغاتی


در پیامک تبلیغاتی خود از مفاهیم سخت و لغات گنگ استفاده نکنید باید این کلمات برای مخاطب شما جذاب باشد از کلماتی استفاده کنید که هم باعث جلب توجه مخاطبان شود و به شکلی احساس صمیمت بین شما و مشتری برقرار کند و حس کنجکاوی او را جهت محصول برانگیزید. استفاده از پیامک هایی با زبان محاوره تاثیر زیادی دارد. بنابراین می توانید در متن پیامک های تبلیغاتی از کلمات و زبان محاوره ای بهره ببرید. نوع کلام و لحن پیامک تبلیغاتی شما می تواند نقش تعیین کننده در میزان اثرگذاری بر مخاطب و جلب نظر او داشته باشد. متن بلند و بالا جذابیتی برای مخاطب ندارد و طبق تحقیقات متن های کوتاه و با جملات صریح تاثیرگذاری بیشتری دارند.

    نتیجه ای ایده آل با اصول متن پیامک تبلیغاتی

زمانی می توانید از یک پیامک تبلیغاتی به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید که تمام مهارت های روانشناسی در ترغیب مشتری به خرید را به کار برده باشید بنابراین می توان گفت استفاده از بازاریابی به وسیله پیامک تبلیغاتی باید به شکل طراحی شده از قبل با روش و اصول درست روانشناسی فروش همراه باشد این که مشتریان شما تمایل دارند چه بازه زمانی و چه تعداد پیام در مدت مشخص دریافت کنند و مشخصا به چه توضیحاتی از آن محصول را نیاز دارند همه این موارد از بخش های مهمی است که قبل از ارسال پیامک باید با اصول درست و صحیح سنجیده شود.

 

منبع: متن پیامک تبلیغاتی

 

پنل اس  ام اس   سامانه پیامک  پنل پیامک  پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان  سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان  رایگان اس ام اس  اس ام اس انبوه  پیامک انبوه  سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک  پنل sms  سامانه ارسال پیامک انبوه  ارسال اس ام اس  مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: متن پیامک تبلیغاتی , متن پیامک , پیامک تبلیغاتی , پیام کوتاه , اس ام اس , پیام کوتاه تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: