انواع پیامک تبلیغاتی
نوشته شده توسط : niksms

پیامک تبلیغاتی می تواند به دلایل مختلف صورت گیرد یک پیامک تبلیغاتی می تواند جهت آشنایی افراد با یک مکان و فروشگاه جدید باشد یک پیامک تبلیغاتی جنبه فروش و یا معرفی یک محصول خاص را دارد. نوع دیگری از پیامک تبلیغاتی برای معرفی یک فرد و جایگاه او در اجتماع است مانند پیامک تبلیغاتی نمایندگان و… است. نوع دیگر پیامک تبلیغاتی جهت آگاهی رساندن در برگزاری یک مجمع و یا یک همایش می باشد. پیامک تبلیغاتی ممکن است جهت آگاهی رساندن در مورد کلاس های آموزشی وغیره می باشد. بنابراین انواع و اقسام مختلفی از پیامک های تبلیغاتی وجود دارد. 

انواع پیامک تبلیغاتی


بیشترین جنبه پیامک تبلیغاتی، جنبه بازاریابی آن می باشد معرفی نمودن و ایجاد فروش بیشتر محصولات و خدمات و ایجاد درآمد از آن طریق است بنابراین پیامک تبلیغاتی مستقیما بر فروش تاثیر می گذارد. هر چقدر پیام شما دارای جنبه های مفید و اصلی محصول را بهتر معرفی کرده باشد و تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب بگذارد و میل به خرید را بیشتر در مشتری تحریک کند می تواند فروش بیشتر و بازخوردی بهتری از این نوع بازاریابی داشته باشد.

    فنون ارسال انواع پیامک تبلیغاتی

از جمله فن اصلی در نگارش پیامک تبلیغاتی ایجاد ذهنیت خوب و روشن در مورد محصول و یا خدماتی است که قصد ارائه آن را دارید. جذابیت و ایجاد تنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند تاثیر بیشتری بر مشتری داشته باشد تکراری شدن و ارسال یک پیام تبلیغاتی به مدت زیاد زننده است و افراد بدون بازکردن و نگاه کردن به آن، پیام را حذف می کنند بنابراین ایجاد تنوع یکی از الزامات اجرایی کردن یک بازاریابی موفق به وسیله ارسال پیامک تبلیغاتی موفق می باشد. زمان بندی ارسال پیام تبلیغاتی نیز بسیار مهم است این که در چه بازه زمانی پیام خود را ارسال کنیم که بازخورد بهتری داشته باشیم بستگی به نوع پیامک تبلیغاتی دارد. نوشتن زمان محاوره ای خودمانی تاثیر بیشتری روی مخاطبان دارد بنابراین می توانید برای اثرگذاری بیشتر از این نحوه نگارش در بعضی پیامک های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 

منبع: انواع پیامک تبلیغاتی

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: انواع پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , اس ام اس تبلیغاتی , پیام کوتاه تبلیغاتی , انواع پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: