استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی
نوشته شده توسط : niksms

سامانه ارسال پیام کوتاه تنها جنبه اطلاع رسانی و آگاهی رساندن ندارد بلکه به شیوه مناسب می توان از آن جهت بازاریابی استفاده کرد. شما با تهیه یک سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بازاریابی مفیدی برای محصولات خود داشته باشید. زمانی که شما تبلیغ مورد نظر آماده کردید زمان و تکرار آن را سنجیدید حالا نوبت استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه است تا پیام های تبلیغاتی خود را به شکل زمان بندی شده و تایید شده ارسال کنید. شما در آخر هر پیام می توانید عبارت این پیام را به دوستان خود ارسال کنید را قرار دهید با این روش می توانید پیامک تبلیغاتی و بازاریابی زنجیره واری را با ارسال یک پیام به افراد مورد نظر داشته باشید. ارسال این شکل پیام باعث اهمیت پیدا کردن آن می شود به طوری که حتی از پیام ارسالی شما بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.

استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی

    موارد تاثیر گذار سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی

از جمله ارکان اصلی و تاثیرگذار در بازاریابی پیامکی استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه به شکل شماره مشخص و ثابت می باشد. ایجاد اطمینان در مخاطبان اولین رکن در بازاریابی به این روش است. استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه به شکل خصوصی و شماره مشخص سبب می گردد مخاطبان شما را به وسیله این شماره شناسایی کنند و زودتر به آن عکس العمل نشان دهند. بازاریابی پیامکی ای می تواند موفقیت آمیز باشد که هدف دار و مشخص باشد مقدار تکرار، زمان بندی، نوع نگارش متن پیام باید قبل از ارسال پیامک از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه برنامه ریزی شده و مشخص باشد. دسته بندی کردن مخاطبان و مشتریان جهت نوع مصرف و برای ارسال پیام کوتاه می تواند بسیار مفید واقع شود زیرا هم از نظر هزینه کمتری را در قبال ارسال پیام کوتاه متقبل خواهید شد و هم بازارهدف خود شناسایی شده عمل کرده و نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

منبع: استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی , سامانه ارسال پیام کوتاه و اجرای بازاریابی , سامانه ارسال پیام کوتاه , ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: