آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری
نوشته شده توسط : niksms

جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توان نقطه ابتدا و انتها مشخص کرد و زمان مشخصی را برای بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داد هر زمان و هر روزی که شما آغازگر ارسال پیامک تبلیغاتی باشید و هر چقدر پیام و نوع تبلیغات شما هدف دارتر و تامین کننده نیاز مخاطبان باشد سریع تر و با اثر بیشتر بازاریابی و تبلیغات روبه رو خواهید شد. اما باید در نظر داشت برنامه ریزی و زمان بندی جهت تاثیرگذاری بهتر باعث می گردد که افراد به اهدافی که دارند زودتر دست پیدا کنند و مقدار تاثیر گذاری پیامک تبلیغاتی زودتر نمود پیدا کند.

آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری

    زمان بندی برای آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما خیلی زودتر از زمان موردنظر باشد احتمال فراموشی افراد بیشتر است و خیلی زود به حیطه فراموشی سپرده شده و از میزان اثرگذاری آن کاسته می شود. به طور مثال یک پیامک تبلیغاتی جهت یک تخفیف و یا مراسم خاص را چند ماه زودتر ارسال کنید به حتم افراد زیادی آن را به ذهن نخواهند سپرد و این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی بی اثر خواهد بود. اگر قرار است برنامه مشخصی در آخر هفته رخ دهد چند روز قبل باید به ارسال پیام پرداخت ولی اگر یک رویداد بزرگ را می خواهید تبلیغ کنید مثلا افتتاح یک فروشگاه می توانید به صورت هفته یا ماه شمار این کار را انجام دهید. اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما بیش از اندازه زود باشد نیز دچار مشکل خواهید شد زیرا شاید نتوانید به آن چه می خواهید دست پیدا کنید و در ایجاد تعهداتی که در قبال ارسال پیامک تبلیغاتیو معرفی دارید دچار مشکل شوید بنابراین سنجش و زمان بندی با توجه به کسب و کار و نوع پیامک تبلیغاتی ارتباط دارد.
تعداد دفعاتی که پیامک تبلیغاتی باید ایجاد و ارسال شود نباید زیاد باشد مثلا حداقل هفته ای دو بار یا کمتر البته به غیر از تبلیغاتی که معرف تخفیف در روز خاصی بوده و یا به این شکل هستند. ارسال زیاد و مکرر پیامک تبلیغاتی باعث عادی شدن و از بین رفتن میزان اثر گذاری می شود باید به نحوی پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود که مخاطب با خواندن آن نیاز خود رفع کند و باید این حس در مخاطبان القا شود که در صورت نخواندن و پاسخ ندادن به آن چیز مهمی را از دست خواهند داد

 

منبع: آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی و میزان اثرگذاری

 

 

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: آغاز ارسال پیامک تبلیغاتی , ارسال پیامک تبلیغاتی , پیامک تبلیغاتی , ارسال اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: